Erasmus+ projekti kolmas kohtumine toimus Kohtla-Järve Iidla Põhikoolis.
15.–19. septembril 2025 toimus Kohtla-Järve Iidla Põhikoolis Erasmus+ projekti ARTSTEM Explore: Bridge to the Future – Exploration through STEM and the Arts (2024-1-PL01-KA210-SCH - 000244498) kolmas projektikohtumine, mis tõi kokku partnerid Poolast, Türgist ja Eestist.
Nädal oli täis põnevaid tegevusi ja loomingulist koostööd. Osalejad ehitasid Sumo-roboteid ning pidasid maha kaasahaaravaid lahinguid, programmeerisid Scratchi keskkonnas ja avastasid uusi digivõimalusi. Erilist elevust pakkus QR-koodide seiklus, mis viis õpilased avastusretkele ja pani proovile nii nutikuse kui ka meeskonnatööoskused. Mängulised ülesanded sidusid osavalt tehnoloogia ja loovuse, pakkudes õppimist läbi kogemuse.
Lisaks sisukatele töötubadele jagasid noored üksteisega ideid, lõid uusi sõprussuhteid ja nautisid rahvusvahelist koostööd. Projektinädal lõppes tunnistuste kätteandmise, ühise kontserdi ja mälestusfotoga. Meie kooli õpilased olid aktiivsed, loovad ja avatud uutele kogemustele. Sellised kohtumised annavad noortele väärtuslikke oskusi, arendavad meeskonnatööd ja keelepraktikat ning loovad sidemeid erinevate kultuuride vahel.
Third Erasmus+ Project Meeting Took Place at Kohtla-Järve Iidla School On 15–19 September 2025, Kohtla-Järve Iidla School hosted the third mobility of the Erasmus+project ARTSTEM Explore: Bridge to the Future – Exploration through STEM and the Arts (2024-1-PL01-KA210-SCH - 000244498), which brought together partners from Poland, Türkiye and Estonia. The week was filled with exciting activities and creative collaboration. Participants built Sumo robots and competed in engaging battles, programmed in Scratch, and discovered new digital opportunities. A special highlight was the QR code quest, which took students on an exploration adventure and challenged their creativity as well as teamwork skills. Playful tasks combined technology and creativity, offering learning through experience.
In addition to the workshops, students exchanged ideas, made new friendships, and enjoyed working together in an international environment. The project week concluded with a certificate ceremony, a joint concert, and a memorable group photo.
Our students were active, creative, and open to new experiences. Such meetings provide young people with valuable skills, foster teamwork and language practice, and build strong connections between different cultures.